Αναπαραστάσεις κουήρ υποκειμένων στον Eλληνικό κινηματογράφο
Η λεγόμενη χρυσή εποχή του ελληνικού κινηματογράφου βρίθει αναφορών και αναπαραστάσεων «μη κανονικών» υποκειμένων, κατά την έκφραση του Μ. Φουκώ (2011), αφού εκείνη την περίοδο ο τύπος της υστερικής συζύγου, του τρελού, του τοιούτου κ.ά. διαμορφώνεται και μέσω διαπραγματεύσεων αναπαράγεται και καταναλώνεται από ένα μαζικό κοινό στις κινηματογραφικές αίθουσες. Τα long sixties, συμπίπτοντας με την περίοδο της Χούντας είναι αυτά που πρωτοφανέρωσαν με τρόπο κομβικό το «περιθώριο» στο ευρύ κοινό. […]
Post comments (0)